IKLAN KAMI DI MUDAH.MY

Monday, July 20, 2009

ayam free...


jumaat lepas... adik aku fauzi bgtau ada ayam eksperimen yg hendak dilupuskan. memandangkan aku mmg suka bender free.. hehehe (ada org tak suke bender free ker).. sabtu lepas 18/07/09 pukul 9.00am aku sampai kat upm.. dtg awal wooo.. maklumla bender free mesti ramai peminatnyer..

sampai kat dalam lab haiwan aku nampak arnab jer. sekor ayam pun takder. ruper2nyer ayam2 tu diorang kurung kat dalam bilik.. dalam bilik?? yup! dalam bilik berlantaikan tile lg... sesak nafas aku masuk kat dalam bilik tu... sebab air flow hanya melalui exhaust fan saiz 10inchi kot...

ada 32ekor semuanyer.. mula2 fauzi bg aku 15ekor jer.. tp memandangkan time tu takder lak umat kat situ yg nak amik ayam2 tu fauzi tambah 7ekor lagi... so, tinggal 10ekor jer kat reban ops! silap bilik tu..

dari 22ekor, 2ekor jer jantan, yg lain betina... sepanjang pulang ke beranang.. bulu ayam2 berterbangan dalam kete aku... huhuhu

p/s ayam tu untuk kajian student iran.. memandangkan student tu tak jaga kebersihan (jahanam aku tgk bilik tu).. dekan telah amik keputusan untuk batalkan projek student tu..

No comments:

Post a Comment