IKLAN KAMI DI MUDAH.MY

Friday, February 19, 2010

terbakar rumah nampak asap...




terbakar hati sapa yg tahu... mesti korang penah dengar ayat nie yg biasanyer menjadi trademark mr. karam singh wallia (betul ker aku eje nama die).. eh? posting nie bukan aku nak citer pasal die tapi.. jeng jeng jeng!!!

nie citer pasal semak samun kat lot tanah sebelah "dibakar" oleh tuan khemah.. ops silap tuan tanah.. kejadian berlaku sabtu lepas dalam kul 11am rasenyer.. tgh sibuk2 aku membuat sedikit pembakaran terbuka(sikit jer aku bakar daun kering kat reban.. jgn plak korang report kat JAS plak) tibe2 brader taji datang.. weh! zul bakar sekali semak kat sebelah tu.. maaf taji, bukan aku tak nak bakar.. tapi kalau apa2 jadi den tak nak bertanggungjawab.. ekau bakar la sendiri..

pergh!! kejap jer api marak.. dekat sejam lebih gak ler terbakar.. termasuk gak ngn babak2 cemas sekali... hampeh penat tul aku.. dah ler nak kene sembelih 2ekor kambing akikah time tu..

p/s baju yg wife, adik & kaka ipar aku jemur kat ampaian.. semua bau asap.. hahaha padan muka aku plak yg kene marah.. huhuhu

No comments:

Post a Comment