IKLAN KAMI DI MUDAH.MY

Thursday, September 30, 2010

BIRI-BIRI MARI...


Salam,

Ini bukan berkenaan peraduan digi ‘hari2 blackberry mari’ tu tapi berkenaan ternakan baru yg akan kami bawa masuk tak lama lagi.. biri2.

Projek ternakan biri2 nie sebenarnyer dah lama kami mohon dari peladang tapi baru2 nie jer dieorang luluskan… dijangkakan sebanyak 10 ke 15ekor biri2 akan menjadi produk baru keluaran seribumi.

Sebagai persediakan aku dan ayid telah diamanahkan oleh abg halim untuk mengikuti lawatan sambil belajar di kandang BINA TERNAK AGRI FARM kat kampong sg lang banting selangor.. thank la bro zul sebab ko sudi menerima lawatan tak seberapa dari kami nie..

Ops! Sebelum tu aku nak umumkan yg ayid telah kembali menjaga ternakan2 di seribumi. Walaupun tidak sepenuh masa tapi semangat yg ditunjukkan terlebih2 penuh dan sangat luar biasa. Harap semangat tersebut konsisten hendaknyer. amin!

Nampaknyer minggu nie kami kene taruk banyak2 baja kat tanaman napier kami tu dan dari apa yg dinasihatkan oleh brader zul, nampaknyer kene tambah banyak lagi tanaman napier sebab biri2 nie kuat mentekedarah.

sekian, wassalam.

No comments:

Post a Comment