IKLAN KAMI DI MUDAH.MY

Monday, June 29, 2009

brinsea incubator thermometer

salam,

mesti korang kenal apa tu thermometer & apa fungsinyer.. hujung tahun lepas aku ada beli thermometer khas untuk incubator. walaupun kecik jer bender nie.. tapi bender nie ler jantung pada inkubator..

thermometer nie hanya boleh kesan suhu diantara 32-42c sahaja. sangat sensitif pada suhu dan menggunakan bateri jam.. mmg tahan lama.. aku dah guna setengah tahun tak pernah tukar bateri & on 24jam.. bateri yg brinsea bagi hampeh.. tak sampai sehari pakai dah kojol.. aku tukar pakai bateri sony.. sampai skang ok...

harga? walau pun nampak cam.. simple giler..takde hygrometer tapi rege die rm170 import dari singapore.. harga termasuk kos penghantaran... kat asia tenggara brinsea hanya ada pejabat jualan kat singapore jer.. kat malaysia takde.. apa daa..

walaupun kat forum internet penternak kat UK tak puas hati dgn thermometer nie.. tapi bg aku nie ler thermometer yg terbaik dari ladang.. hehehe

p/s untuk pengetahuan korang aku bukan wakil jualan brinsea, sedara dekat mahupun jauh dieorang.. apa yg aku cite kat sini berdasarkan pengalaman aku menggunakan bender nie.. aku tak bertanggung jawab sekiranyer korang beli bender nie tapi tak berfungsi dengan baik.. wokey... harap maklum.

No comments:

Post a Comment