IKLAN KAMI DI MUDAH.MY

Monday, June 29, 2009

lawatan ke berapa puluh kali ke kebun pak itam... hehehe

cun kan?
salam,

aku percaya ramai gak reader blog ni kenal pak itam yg ada kebun kat klang. semalam dalam kul 10am aku sampai kat kebun die.. pak itam tak sampai lagi.. pekerja die nampak jer kenari merah aku terus jer bagi masuk kebun.. aku mmg selalu datang ke kebun pak itam nie.. rase2nyer sebulan sekali mesti aku g sana.. cume kebelakangan ni aku agak sibuk dengan urusan ladang sendiri.

Memandangkan aku dah lama sangat tak jumpa pak itam(selalu datang kebun die tak der.. maklumla pak itam ada macam2 bisnes) sanggup gak die datang dari umah beliau kat shah alam... terima kasih byk2 pak itam.

pak itam sampai kat kebun die dalam pukul 10.30am dengan keter mercedes cls baru nyer.. pergh!! gempak siot.. masih terbayang2 kete tu kat kepala aku nie... hehehe

tujuan aku datang kali nie aku nk beli beras temukut & angsa betina.. 3minggu lepas omel ada anta seko angsa jantan ke beranang sebab 2ekor angsa betina beliau dimakan ular.. oleh kerana aku boleh merasai kesunyian angsa jantan tu.. hehehe aku call pak itam kalau2 die nak jual angsa betina beliau.. hehehe.. mmg time aku tanya tu die nak jual.. alhamdullilah aku beli 2ekor kat die. perjalanan balik berteman 2ekor angsa mmg memeritkan sebab jahanam kete aku kene berak ngn angsa2 tu..huhuhu

p/s gambor kat kebun pak itam tak der... sebab aku terlupa nak bawak camera.. jadi aku masuk kan gambor kete mercedes cls macam pak itam punyer.. hehehe

No comments:

Post a Comment