IKLAN KAMI DI MUDAH.MY

Monday, December 21, 2009

stok kambing feral baru dah sampai...



salam,

khamis 17.12.2009 pukul 9.00pm abg halim, ayid, taji dan razak(tauke lori) telah bergerak ke mas kargo untuk ambil stok baru feral.. trip kali nie aku tak g sebab lambat sampai dari seri kembangan.. dierang sampai kat rhb bank mas kargo dalam kul 10.45pm...

menurut dari apa yg diceritekan oleh ayid.. kul 11.15pm sampai jer kat animal hotel kambing dah siap dipunggah ke lori.. pemunggahan kambing dibuat dari lori dierang ke lori razak.. bile pemunggahan dah dibuat abg halim call aku bgtau kambing ada 3-4ekor kecik.. feral pigmy (walaupun dah cukup umur tapi berat kambing dibawah 30kg.. susah nak jual)

oleh sebab org yg aku deal sebelum nie dah janji nak bagi kambing berat 30-45kg.. aku mintak ayid bgtau ngn mamat yg uruskan kemasukan kambing tukarkan kambing feral pigmy tu.. walaupun dapat tukar kiteorang hanya dapat bawak balik 9 dari 10ekor yg dierang janjikan.. sebabnya semua stok yg ada saiz kecik2..

hakikatnyer apa yg ayid citer ngn aku, semua kambing feral yg besar telah disapu oleh sesetengah pembeli (mungkin ada kabel baik ngn pemegang AP).. aku tak kisah kalau dierang nak buat sapu bersih sekalipun.. tapi bagi aku kalau dah janji mesti ko tunaikan.. at least bgla kat kiterang seko dua yg 45kg... yg kami dapat 30-35kg jer..

tak perla dah rezeki kiteorang dapat camtu.. alhamdullilah. oleh sebab polisi baru yg dikenakan animal hotel, kul 3am baru clear kambing masuk kandang...

wassalam

No comments:

Post a Comment