IKLAN KAMI DI MUDAH.MY

Friday, October 23, 2009

treler aka kete tarik..







smlm lepas anak2 aku dah dihantar ke nurseri dan wife aku g keje.. aku gerak ler dari umah aku kat seri kembangan ke beranang... perjalanan menggunakan motorsikal sejauh 40km hanya mengambil masa.. x sampai sejam (bawak slow)

sampai jer kat pintu pagar.. nampak abg din dan kawan die(ntah aku tak igt nama die) tengah mewelding(tul ker ayat aku nie) besi untuk dibuat rangka treler aka kete tarik... idea nak buat bender nie dah lama dah.. cuma laa nie baru buat dengan budget yg sgt terhad.. terima kasih abg din sebab tolong kiteorang buat natang nie..

dengan adanyer natang nie.. memudahkan ayid untuk mengambil napier/daun sawit dan juga buat kerja sampingan lain seperti mengangkut kayu api, angkut baja taik kambing dan lain2 kerja2 yg aku rasakan boleh.. hahaha lepas nie motor ko ayid dah x jadi mcm motor mat rempit laaa...

No comments:

Post a Comment